Audyt SEO

Audyt SEO to skrupulatnie opracowany raport, który jest przygotowany na podstawie dogłębnej analizy budowy strony internetowej, słów kluczowych, a także niekiedy konkurencji. Audyt SEO przedstawia występujące problemy i niepoprawne rozwiązania , a także wskazuje w jaki sposób można te błędy i uchybienia wyeliminować, a tym samym zoptymalizować stronę WWW dla wyszukiwarek internetowych.

Rzetelnie wdrożone założenia audytu SEO skutkują poprawą wyników strony w wyszukiwarkach, a co za tym idzie zwiększonym ruchem na stronie. Często udaje się także podwyższyć współczynnik konwersji.

Co zawiera audyt SEO?

Podstawowy audyt SEO:

  • Analizę tytułów i meta tagów
  • Poprawna struktura adresów URL
  • Poprawna struktura strony
  • Poprawność kodu źródłowego
  • Dopasowanie słów kluczowych do podstron
  • Optymalizacja zdjęć i multimediów
  • Poprawa linkowania wewnętrznego
  • Analiza szybkości ładowania strony
  • Implementacja Rich Snippets
  • Analiza robots.txt, sitemap.xml itp.
  • Wskazówki dotyczące treści strony
  • Wskazówki i uwagi techniczne
  • Sugestie odnośnie użyteczności witryny
  • Uwagi, wskazówki i pomysły na ulepszenie witryny

Zaawansowany audyt SEO:

  • Analizę linków przychodzących
  • Analiza obecnych słów kluczowych
  • Keyword Research – nowe słowa kluczowe
  • Propozycja strategii linkowania – Link Building
  • Ogólna analiza konkurencji

Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO?

  • Trwały wzrost pozycji w wyszukiwarkach
  • Większa liczba odwiedzin i wyższy współczynnik konwersji
  • Ruch z większej liczy słów kluczowych (long tail)
  • Prawidłowe i szybsze działanie strony

 

Koszt wykonania audytu

Cena audytu podstawowego zaczyna się od 700 zł netto. Koszt wykonania audytu uzależniony jest od wielkości i budowy strony internetowej, która jest przedmiotem audytu.  Jeśli są Państwo zainteresowani tą usługą, prosimy o kontakt.

Imię i nazwisko *

Adres email *

Strona WWW *

Treść wiadomości