Kampanie linków sponsorowanych AdWords

Linki sponsorowane (Google AdWords), to forma promocji, w której reklamy pojawiają się na szczycie wyników wyszukiwania Google lub innych stronach internetowych. Płatność za reklamę ma miejsce w momencie kliknięcia na odnośnik umieszczony w reklamie.

Kampanie AdWords dają możliwość dotarcia do użytkowników, którzy wyszukują pojedyncze słowa lub wyrażenia (które nazywamy słowami kluczowymi) bądź przeglądają strony internetowe o tematyce powiązanej z działalnością Twojej firmy.

Zalety prowadzenia kampanii linków sponsorowanych w Basanti

Agencja Basanti zatrudnia certyfikowanych specjalistów (zobacz certyfikat) z zakresu prowadzenia kampanii w sieci wyników wyszukiwania, dzięki czemu mają Państwo pewność, że każda złotówka jest wykorzystana w najlepszy sposób.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sprzedażowych, jak i wizerunkowych kampanii Google AdWords.

Tworzymy ciekawe i odróżniające się od konkurencji teksty reklamowe.

Dbamy o wysoki Wynik Jakości, co pozwala osiągnąć znacznie niższe koszty kliknięcia.

Wykorzystujemy zaawansowane funkcje Adwords, testujemy różne rozwiązania i mierzymy ich skuteczność.

Nasze kampanie AdWords docierają do właściwych osób o właściwym czasie.

Każda prowadzona kampania jest monitorowana i na bieżąco – przynajmniej raz w tygodniu – optymalizowane są jej parametry – np. stawki, słowa kluczowe, typy dopasowania, wykluczenia, itp.

Instalujemy i śledzimy statystyki Google Analytics, dzięki czemu możemy lepiej optymalizować reklamy i strony docelowe.

Regularnie raportujemy naszą pracę. Dzięki temu w każdej chwili wiedzą Państwo na jakim etapie jest prowadzona kampania.

W ramach naszej usługi dodatkowo udzielamy Państwu porad na temat funkcjonalności i użyteczności strony docelowej, tak aby użytkownicy, którzy się na niej znaleźli mogli bez problemu zrealizować cel wizyty.

Linki sponsorowane są idealnym dopełnieniem prowadzonej przez nas usługi pozycjonowania, szczególnie w początkowych tygodniach, gdy strona nie zajmuje jeszcze czołowych pozycji. Połączenie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords oraz SEO (pozycjonowanie w wynikach naturalnych inaczej organicznych) zwiększa ilość odwiedzin strony oraz pomaga budować zaufanie i rozpoznawalność marki. Znaczna część internautów klika zarówno w linki reklamowe Google jak i w wyniki organiczne.

Koszt zarządzania kampanią

Koszt prowadzenie kampanii AdWords zależy od kwoty budżetu przeznaczonej na kliknięcia zgodnie z poniższą tabelą. Nie pobieramy żadnych opłat wstępnych, ani instalacyjnych.

Budżet reklamy % prowizji
poniżej 1 000 zł 20 – 25 %
od 1 000 do 5 000 zł 17 – 20 %
od 5 000 do 10 000 zł 14 – 17 %
ponad 10 000 zł 10 – 14 %

 

W celu nawiązania współpracy, prosimy o kontakt.

Adres email *

Strona WWW *

Przewidywany budżet

Treść wiadomości