Project Description

Praca przy sklepie internetowym od czerwca 2013. Klient nie wyraził zgody na publikację adresu www.

W ramach usługi przeprowadzono Audyt SEO, który wykazał, m.in. błędy w budowie adresów i nazwach tytułów i nagłówków, a także duplikaty opisów. Po wdrożeniu odpowiednich zmian i poprawieniu linkowania wewnętrznego ruch na stronie znacząco wzrósł. Następnie uruchomiono usługę pozycjonowania, kampanie linków sponsorowanych z budżetem 100 zł / miesiąc, a także kampanię w Ceneo z budżetem 200 zł / miesiąc. Strona WWW została także umieszczona w kilku serwisach tematycznych oraz został rozpoczęty wątek na tematycznym forum na temat asortymentu firmy.

Za listopadowy i grudniowy wzrost widoczny na wykresie  odpowiada także okres świąteczny. Widać jednak wyraźnie, że ruch na stronie od początku 2014 roku jest znacznie większy w porównaniu do tego samego okresu z 2013 roku ( jest to ok 850 odwiedzin dziennie w porównaniu do ok 130) .

Ponadto średni czas odwiedzin wzrósł z ok 2:30 do 3:38, a współczynnik konwersji z 1,5% do ok 6% (porównując miesiąc luty 2013 i luty 2014).